Šta se to zeleni četvrtkom u Evropskoj kući?

Treća ČEK radionica: Od zelene ideje do zelenog biznisa bavila se temom Zelenog marketinga.
Uz predavačicu Ivanu Srećković, istražili smo koje su to strategije zelenog marketinga koje podstiču ekološki odgovorno poslovanje i podižu svijest o održivosti među potrošačima.


“Nadamo se da će se kroz ove radionice učesnici opremiti alatima da svoju zelenu ideju sprovedu u djelo”, kazala je Ivana.

 

Da li je moguće zaplivati u biznis zonu bez marketinga?

Kako ističe Srećković, svi oni koji planiraju da pokrenu neki eko-biznis, treba da znaju nešto više i o kreiranju marketing plana, strategije i generalno, načinima komuniciranja.

Zajedno sa učesnicima tokom radionice naučili smo kako izgraditi brend koji se temelji na vrijednostima zaštite životne sredine.


Osmislili smo svoju zelenu ideju i za nju napisali svoj biznis plan.

Praktični dio treće radionice iskoristili smo da za svoju zelenu biznis ideju definišemo ciljnu grupu, odredimo kanale komunikacije i osmislimo jednu ključnu poruku.

Još jedna ČEK radionica u serijalu ČEK: Od zelene ideje do zelenog biznisa koju organizuju Evropska kuća i NVO Zeleni talas očekuje nas tokom ovog mjeseca.

Ova, četvrta radionica po redu, baviće se temom finansiranja i izvora finansiranja za zelene biznise.