Počeli smo od jedne ideje, zelene ideje o čistijem i održivijem svijetu, o poslovanju koje voli prirodu i koje je u skladu sa njom, napravili smo biznis plan i naučili kako da svoj biznis uz najzeleniji marketing ispromovišemo. Preostalo je bilo samo da naučimo kako da pronađemo izvor finansiranja za naš biznis. U tome nam je pomogao Nikola Mijanović, tokom četvrte ČEK radionice: Od zelene ideje do zelenog biznisa koja se bavila temom finansiranja zelenih biznisa.
Ova radionica pružila je učesnicima razumijevanje različitih izvora finansiranja za zelene biznise i naučila ih kako pronaći podršku za projekte usmjerene na održivost.
„S obzirom na to da polaznici kreću od početka, u prvom dijelu radionice im je objašnjeno kako da se registruju, dok se drugi dio radionice odnosio konkretno na izvore finansiranja“, kazao je Mijanović.
Kroz pregled mogućnosti poput zelenih investicija, fondova za održivi razvoj, subvencija za ekološke projekte i alternativnih modela finansiranja, učesnici su naučili kako da osiguraju potrebne resurse za pokretanje i rast svog zelenog biznisa.
Evropska kuća u saradnji sa NVO Zelenim talasom organizovala je tokom marta i aprila serijal radionica ČEK: od zelene ideje do zelenog biznisa tokom kojih smo naučili da uz inovativna rješenja, usmjerena prema održivosti i zaštiti životne sredine, možemo pokrenuti zeleni biznis za zeleniju, čistiju i srećniju planetu.