Ljudska prava predstavljaju jedan od najvažnijih koncepata savremenog doba. Ovaj projekat doprinio je podizanju društvene svijesti i boljem razumijevanju ljudskih prava i fenomena diskriminacije među građanima, kao i promociji rada i postignuća branitelja ljudskih prava. Preko 4.000 građana posjetilo je projekcije u okviru IX izdanja Festivala filma o ljudskim pravima – UBRZAJ, dok je u 17 crnogorskih opština sprovedeno posebno istraživanje javnog mnjenja o percepciji diskriminacije. Pored toga, snimljen je film o braniteljima ljudskih prava i njihovim postignućima, koji je promovisan na društvenim mrežama. Mediji su takođe bili podstaknuti da prate i istražuju slučajeve kršenja ljudskih prava i diskriminacije kroz konkurs na kojem su nagrađena tri najbolja istraživačka teksta o ljudskim pravima i diskriminaciji.
Osim toga, projekat je pomogao da se podstakne građanski aktivizam u promociji poštovanja ljudskih prava i antidiskriminacije u Crnoj Gori. Ojačani su i kapaciteti lokalnih organizacija civilnog društva u pogledu praćenja i procjene djelotvornosti politika i praksi nadležnih organa u borbi protiv diskriminacije i zaštiti ljudskih prava, što je obuhvatilo i uspješnu obuku o metodologiji praćenja i izvještavanja o stanju ljudskih prava za 20 predstavnika lokalnih organizacija. Oni su kasnije dokumentovali i analizirali situaciju u oblasti ljudskih prava u Crnoj Gori i učestovali u izradi i promociji „Barometra ljudskih prava“ – izvještaja o stanju ljudskih prava u Crnoj Gori sa preporukama za nadležne institucije.
Tokom 18 mjeseci implementacije projekta promovisan je i koncept „obrazovanje bez diskriminacije“ u formalnom obrazovnom sistemu Crne Gore. Takođe, projekat je doprinio unapređenju kapaciteta prosvjetnih radnika i servisa podrške u pogledu prevencije diskriminacije u obrazovnim ustanovama i srednjim školama. Dodatno, u sklopu projekta razvijen je i servis „Crvena linija“ (Red Line), koji predstavlja telefonsku liniju za podršku mladima koji se suočavaju sa kršenjem ljudskih prava i diskriminacijom u obrazovanju. Ove aktivnosti pratila je kampanja na društvenim mrežama, koja je bila usmjerena na promociju priručnika i dostupnih servisa podrške za mlade koji se susreću sa diskriminacijom.